Wiosenne obserwacje

Komentarze

  1. Dzień dobry. Jak Wam się podoba Genially? Czy taki sposób prezentacji zadań jest dla Was czytelny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. GENIALLY jest super sposobem nauczania , jest bardzo dobrze
    czytelny.DWID

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW...bardzo mi się podobały odgłosy ptaków.DAWID.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW...bardzo mi się podobały odgłosy ptaków. Antek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Jeszcze robię zadania. Moja lista ulubionych sposobów naucza nia to:
    1. NORMALNE
    2. PADLET
    3. GENIALLY

    A więc najbardziej lubię normalne, a najbardziej nie lubię Genially.

    -Szczepan

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Gabi podoba mi się Genially.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry. Mnie też się podoba. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry. Kiedy będzie coś do robienia na EDUELO?

    -Szczepan

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry. Mam nadzieje, że powróci normalny sposób nauczania, ten pierwszy.

    -Szczepan

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty