W marcu jak w garncu.

Dzień dobry.
Ciekawa jestem, jak Wam mija czas? Czy się nudzicie?  Czy podoba się Wam EDUELO?
Dzisiaj będziemy się uczyć o marcowej pogodzie oraz o tym, kiedy piszemy w wyrazach H.

1. Zaczynamy od WF!  Zaproś do zabawy siostrę, brata. Może Mama się skusi?


 2. Przeczytaj w podręczniku teksty na stronach 86 i 87.
     Wykonaj w zeszycie zadanie 3 str. 86.
    Zapisz w zeszycie najpierw lekcja, datę - tak jak zwykle.
   CEL: Potrafię poprawnie pisać wyrazy z H.
   ćw. 3. str. 86. 
   Przykład czasownika:
   gotuje się  - czas teraźniejszy

3.  Utrwalamy części mowy:






4. Uczymy się, kiedy w wyrazach piszemy H


Pobierz kartę pracy, wydrukuj i wykonaj zadania POBIERZ   

5. Tutaj możesz ćwiczyć tabliczkę mnożenia
    TABLICZKA MNOŻENIA  

6. Wykonaj pracę plastyczną. Narysuj bociany wg. propozycji:
    KLIKNIJ 

 7. Zaloguj się w EDUELO, wykonaj zadania.

Powodzenia!  Odezwij się w komentarzu!
Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia.

Komentarze

  1. W domu mi siè troche nudzi ale jak trzeba to trzeba siedziec w domu!dobrze ze sa zadania i eduelo dawid

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry!Zrobiłem zadania .Pozdrawiam!Szymon

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry! zrobiłem wszystko Piotr Drabik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Dobry! Zrobiłem wszystko Antek Kluska

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry! Zrobiłem zadania. Praca plastyczna była super!

    -Szczepan

    PS. Na blogu w zakładce Mega Misja znalazłem link o nazwie "ScratchJr". Co mam z tym zrobić i do czego to służy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ScratchJr to wersja Scratcha dla najmłodszych, taka obrazkowa. Zamieściłam to już dawno, kiedy byliście jeszcze w 1 klasie. Teraz już umiecie się poruszać w pełnej wersji Scratcha, więc nie ma sensu już tam wchodzić. Czekaj cierpliwie, jutro jest czwartek - będzie MegaMisja i informatyka - spodziewaj się dużo kodowania i programowania! Do wirtualnego zobaczenia!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty