Co kwitnie wiosną?
Dzień dobry.
Dzisiaj piękna pogoda, dalej pozostajemy w temacie wiosennym.
Cel: Potrafię rozpoznać przymiotniki i układać z nimi zdania.
NACOBEZU:
- ułożysz zdania o wiośnie
Zaczynamy!
1. Przeczytaj teksty w podręczniku na stronach 78 i 79. Poćwicz czytanie tekstu "Czupiradło" i przeczytaj go pięknie Mamie i Tacie.
2. W zeszycie zapisz dzisiejszą lekcję , datę, cel. Narysuj wiosenne kwiaty : krokus, przebiśnieg, pierwiosnek i żonkil. Podpisz kwiaty.
Skorzystaj z TEJ PLANSZY.
3. Ułóż i zapisz co najmniej pięć zdań o wiośnie. Postaraj się w każdym zdaniu użyć jakiegoś przymiotnika. Potem podkreśl przymiotniki w zdaniach.
PAMIĘTAJ Przymiotniki to nazwy cech. odpowiadają na pytania: Jaki? Jaka? Jakie?
4. Teraz trochę rytmiki. Nie poddawaj się, klaskaj do końca!
Dzisiaj piękna pogoda, dalej pozostajemy w temacie wiosennym.
Cel: Potrafię rozpoznać przymiotniki i układać z nimi zdania.
NACOBEZU:
- ułożysz zdania o wiośnie
Zaczynamy!
1. Przeczytaj teksty w podręczniku na stronach 78 i 79. Poćwicz czytanie tekstu "Czupiradło" i przeczytaj go pięknie Mamie i Tacie.
2. W zeszycie zapisz dzisiejszą lekcję , datę, cel. Narysuj wiosenne kwiaty : krokus, przebiśnieg, pierwiosnek i żonkil. Podpisz kwiaty.
Skorzystaj z TEJ PLANSZY.
3. Ułóż i zapisz co najmniej pięć zdań o wiośnie. Postaraj się w każdym zdaniu użyć jakiegoś przymiotnika. Potem podkreśl przymiotniki w zdaniach.
PAMIĘTAJ Przymiotniki to nazwy cech. odpowiadają na pytania: Jaki? Jaka? Jakie?
4. Teraz trochę rytmiki. Nie poddawaj się, klaskaj do końca!
Tak , chcę! Dawid
OdpowiedzUsuńDzień dobry. Ja też chciałbym punktowce.
OdpowiedzUsuń-Szczepan
PS. Będzie coś do robienia na scratchu?
Piotr Drabik
OdpowiedzUsuńDawid, Szczepan,Piotr - jesteście bardzo dzielni! Jestem z Was dumna!
OdpowiedzUsuńGabi , udało się!
OdpowiedzUsuńBrawo!
Usuń